دوستت دارم چون خدا را دوست دارم


عاشق

تو که روزی ارزوها و موفقیت هام در با تو بودن میدیدم
حالا دار کنارم نیست که ببیند که کجا ایستاده ام

حال من ایستاده ام
زمین خوردم ولی باز ایستادم
در زمین خوردنم شریک بودی و رفتی
اما حالا که ایستاده ام سهمی از تلاشم و ایستادنم نداری
حال فهمیدم که جز خدا هیچکس دست زمین خورده را نمیگیرد
ادم های خاکی زمین میکوبن و میرون
اما خداست که بلندت میکند

اری این تنها خداست

اما

همین خدا عشق تو را در دلم گذاشت

و بخاطر همین خداست که هنوز دوستت دارم وبه بودنت خیانت نمیکنم

اری دوستت دارم چون خدا را دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:,| 1:13 | مرتضی|

De$ign:khanoomi